Практична діяльність

Дата
Форма проведення
Тема
Вересень-жовтень (щорічно)
Мала педрада по 1-их класах. Виступ.
Психологічні та фізіологічні особливості шестиліток
Вересень-жовтень
(щорічно)
Мала педрада по 5-их класах. Виступ.
Психологічні та фізіологічні особливості молодшого підлітка.
Грудень-січень
(щорічно)
Психолого-педагогічний консиліум по перших класах
«Психологічна готовність дитини до школи» (Вивчення рівня розвитку пізнавальних процесів та адаптації першокласників до школи)
Грудень-січень
(щорічно)
Психолого-педагогічний консиліум по п’ятих класах
«Вивчення адаптаційного періоду п’ятикласників» (Вивчення мотивації до навчання, визначення потенційних можливостей інтелектуального та розумового розвитку гімназистів, соціального статусу у колективі)
Грудень-січень
(щорічно)
Психолого-педагогічний консиліум по десятих класах
«Вивчення адаптаційного періоду десятикласників» (Вивчення мотивації до навчання, дослідження професійної орієнтації учнів)
2013 р.
Педагогічна рада. Виступ.
«Проектування особистісно-розвивального змісту навчально-виховного процесу».
2014 р.
Педагогічна рада. Виступ.
Оцінювання інтелектуальної обдарованості: виявлення та діагностика обдарованих учнів
Січень 2015 р.
Практичні заняття для вчителів старшої та молодшої школи.
«Особливості організації та здійснення профілактичної роботи в закладах освіти в конфліктний та постконфліктний період»
2015 р.
Педагогічна рада. Виступ.
«Етапи, основні напрямки та способи здійснення педагогічної підтримки дітей у вирішенні особистих для них проблем» на гімназійній педраді «Педагогіка підтримки дитини в сучасній освіті. Тактика «захисту»».

Немає коментарів:

Дописати коментар