Дата
|
Форма проведення
|
Тема
|
Вересень-жовтень
(щорічно)
|
Мала
педрада по 1-их класах. Виступ.
|
Психологічні
та фізіологічні особливості шестиліток
|
Вересень-жовтень
(щорічно)
|
Мала
педрада по 5-их класах. Виступ.
|
Психологічні
та фізіологічні особливості молодшого підлітка.
|
Грудень-січень
(щорічно)
|
Психолого-педагогічний
консиліум по перших класах
|
«Психологічна
готовність дитини до школи» (Вивчення рівня розвитку пізнавальних процесів та
адаптації першокласників до школи)
|
Грудень-січень
(щорічно)
|
Психолого-педагогічний
консиліум по п’ятих класах
|
«Вивчення
адаптаційного періоду п’ятикласників» (Вивчення мотивації до навчання,
визначення потенційних можливостей інтелектуального та розумового розвитку
гімназистів, соціального статусу у колективі)
|
Грудень-січень
(щорічно)
|
Психолого-педагогічний
консиліум по десятих класах
|
«Вивчення
адаптаційного періоду десятикласників» (Вивчення мотивації до навчання,
дослідження професійної орієнтації учнів)
|
2013
р.
|
Педагогічна рада.
Виступ.
|
«Проектування
особистісно-розвивального змісту навчально-виховного процесу».
|
2014
р.
|
Педагогічна рада.
Виступ.
|
Оцінювання
інтелектуальної обдарованості: виявлення та діагностика обдарованих учнів
|
Січень
2015 р.
|
Практичні
заняття для вчителів старшої та молодшої школи.
|
«Особливості
організації та здійснення профілактичної роботи в закладах освіти в
конфліктний та постконфліктний період»
|
2015
р.
|
Педагогічна
рада. Виступ.
|
«Етапи, основні напрямки та способи здійснення
педагогічної підтримки дітей у вирішенні особистих для них проблем» на
гімназійній педраді «Педагогіка підтримки дитини в сучасній освіті. Тактика
«захисту»».
|
Практична діяльність
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар